KEJI! DAP GUNA TAKTIK KOMUNIS SERANG LEE CHONG WEI...POLITIK DAP POLITIK KOMUNIS

Hanya kerana wira negara, Datuk Lee Chong Wei keluar untuk menyokong BN tidak bermakna beliau perlu diserang oleh penyokong DAP dengan cara begini dan dipanggil “running dog” atau “Chowkow“.

Taktik DAP untuk menyerang individu yang bercakap menentang mereka ini adalah taktik era komunis yang sangat lama untuk menghasut ketakutan untuk menghalang orang daripada mengkritik DAP atau bercakap baik tentang lawan DAP.

Itu hanyalah cara mereka untuk menindas kebebasan bersuara dan demokrasi.

Datuk Lee, jangan risau, kerana ramai yang berfikiran seperti anda.

Selain daripada saya, mereka yang lain yang telah dipanggil sebagai “running dog” baru-baru ini kerana menentang DAP dan mengatakan kebenaran termasuk DAP Dr Tan Seng Giaw dan bekas ketua DAP Johor Dr Boo Cheng Hau sendiri – kedua-duanya telah memberikan perkhidmatan setia selama berdekad-dekad kepada DAP tetapi sekarang diperlakukan dengan cara ini.

Rakyat Malaysia – terutamanya rakyat Cina Malaysia tidak perlu takut untuk mengkritik DAP jika mereka telah melakukan kesalahan atau kurang berprinsip. Anda tidak boleh lagi dipaksa berdiam diri oleh kumpulan serangan DAP. Anda mesti menyatakan kemarahan anda terhadap taktik kebencian DAP seperti ini dan layanan mereka terhadap Lee Chong Wei.

DAP dan penyokongnya mesti menerima kebebasan bersuara dan demokrasi.

Nota: Ayat bahasa Arab dalam gambar Lee Chong Wei yang disunting oleh penyokong DAP ini berbunyi “Go F ** k Yourself”.

Itulah betapa kasarnya para penyokong DAP dan cybertrooper mereka.

Ini sudah melampau.

Rakyat Malaysia harus menolak mereka dalam PRU14 untuk menghukum DAP dan Pakatan kerana menggunakan taktik sedemikian.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana