YANG LAMA RAJA FITNAH, YANG BARU DATANG RATU FITNAH DI PARLIMEN PANDAN.

Orang Pandan perlu memikirkan semula yang lama adalah Pemfitnah, yang baru nak datang pun Pemfitnah juga. Orang2 seperti ini tidak layak di beri undi dan kerusi di Parlimen Pandan. Rakyat dapat apa, kebajikan tidak di jaga, malah tak habis2 dengan politik fitnah untuk menghasut rakyat.

Difahamkan, perubahan ini terpaksa dilakukan selepas Rafizi Ramli hilang kelayakan untuk bertanding manakala reputasi Nurul Izzah di Lembah Pantai pula didapati semakin merosot akibat pelbagai isu terutamanya berkaitan Pembangunan dan Menjaga Kebajikan Rakyat.

Jika Nurul Izzah cuba lari ke Pandan kerana prestasi merosot di Lembah Pantai, adakah patut orang Pandan mengundinya..?? Sampai bila orang Pandan nak tunggu untuk dapatkan pembelaan dan kebajikan yang di janjikan..?? Cukup2lah bagi peluang kepada mereka selama ni. Berubahlah kepada YB BN yang boleh melakukan kerja untuk rakyat. Fikir2kanlah..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana