Video ....Kit Siang, Tun M tipu anak muda

Top Dog Pakatan Tun M dan diktator DAP, Lim Kit Siang sudah menyesal mengadakan sesi khas bersama anak muda kerana mereka gagal menjawab soalan-soalan “cepu emas”. Mereka berdua terpaksa menipu untuk mengelak daripada terus diasak soalan.

Kit Siang cuba “spin” kononnya DAP bukan parti rasis walaupun tiada seorang calon Melayu yang menang pemilihan CEC DAP. Malah, dasar parti itu DAP jelas anti-Melayu seperti Deklarasi Setapak yang memperjuangkan kesamarataan etnik dan menentang pengasingan rakyat ke dalam dua kelompok “Bumiputera” dan “bukan Bumiputera”.

Ramai juga yang terkejut apabila Kit Siang menafikan parti DAP pernah menaja cybertroopers -Red Bean Army (RBA). Padahal sebelum ini, bekas Setiausaha Eksekutif Pemuda Kebangsaan DAP, Shen Yee Aun sendiri mendedahkan RBA wujud sejak 2008 untuk menyerang BN dan sesiapa sahaja yang menyokong kerajaan.

Kit Siang dan Tun M sanggup melakukan apa sahaja demi survival politik mereka dan anak-anaknya sehingga sanggup menipu anak orang lain.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana