"Kami menari dalam bilik mandi..." -Fathia

Setelah memuatnaik video berdurasi 1.44 minit dengan berkata don't fitnah me...don't fitnah me (jangan fitnah saya), akhirnya Fathia Latiff mengaku wanita yang berpakaian seksi dan menari bersama bersama pelakon Natasha Elyzza dalam video Bigo Live adalah dirinya.

Fathia memohon memaaf dengan ketelanjuran tersebut dan tidak menyangka video yang dirakam di dalam bilik mandi itu boleh diakses oleh orang ramai.

“Saya maaf dengan tidak sengaja menunjukkan contoh buruk kepada orang ramai. Saya tidak sedar. Video itu bocor. Saya minta maaf. Semoga Tuhan mengampuni dosa-dosaku,” katanya menerusi laman Instagramnya.

"Itu adalah saya. Ketika itu saya dan beberapa rakan berada di villa yang disewa.

"Sesi menari itu hanya di antara saya dan rakan-rakan perempuan dan kami menari di dalam bilik mandi," katanya.

Fathia tidak menyalah Natasha Elyzza yang merakamkan video tersebut dan menyifatkan rakannya tidak bersalah dan dalam proses memperbaiki diri.

"Sudah tentu saya berasa malu dengan apa yang telah berlaku. Siapa yang mindanya masih waras mahu menunjukkan sebahagian tubuh badannya kepada seluruh dunia?

"Saya tidak pernah mendengar aplikasi itu sebelum ini," ujarnya.

Sebelum ini,Fathia sekeras-kerasnya menafikan wanita seksi dalam video tersebut adalah dirinya dan membuat video dengan mengatakan dirinya masih belajar mengenai Islam termasuklah untuk mengenal Tuhan.

Dia juga cuba bersikap jujur dengan peminatnya selain merayu agar dia tidak terus difitnah.

“I'm still learning about Islam, I’m still learning about god and I am being honest to you guys and don’t fitnah me. It's not right to fitnah me. (Saya masih melajar mengenai Islam, saya masih belajar mengenai Tuhan dan saya bersikap jujur kepada anda semua dan jangan fitnah saya. Tak adil memfitnah saya),” katanya dalam rakaman itu.

Fathia turut menyentuh mengenai andaian terhadapnya oleh pihak di luar sana selain dia berharap agar semua pihak memahaminya selain berdoa untuk kebaikan dirinya.

Dia juga mengambil contoh rakannya yang mahu memakai tudung namun apabila mendapat cacian, mereka rasa kecewa kerana tiada pihak yang ingin memberi sokongan.

“Saya still learning and I hope you guys understand. I hope you guys pray for me and don’t fitnah me (saya masih belajar dan saya harap anda semua faham. Saya harap anda semua berdoa untuk saya dan jangan fitnah saya),” katanya.

Selain penyebaran video dari aplikasi Bigo Live yang menampakkan wanita mirip Fathia menari seksi, pelakon ini turut digugurkan daripada penggambaran drama Laluna kerana dikatakan tidak berdisiplin.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana