ANWAR PERNAH DEDAH KLEPTOKRASI MAHATHIR

Ketika masih bebas sebelum dijatuhkan hukuman kerana kesalahan meliwat, Anwar Ibrahim pernah mendedahkan amalan kronisme dan sikap 'kuku besi' Mahathir yang kini merupakan Penasihat Pakatan Harapan.

Jika mendengar apa yang diperkatakan Anwar, terbukti Mahathir menggunakan pengaruhnya dan kuasa untuk kesenangan keluarganya. Namun demikian dalam politik Pembangkang, semua boleh jadi 'Suci' apabila mereka menyertai Pakatan Harapan. Skandal Forex yang melibatkan Mahathir pernah dibukukan oleh Lim Kit Siang namun hari ini beliau dipertahankan oleh LKS kerana sudah menandatangani 'Surat Perdamaian'.

Apakah Mahathir sudah lupa apa yang diperkatakan Anwar ini? San Miguel, Kenchana dan sebagainya merupakan syarikat milik Anak Anak Mahathir dan mengapa Mahathir tidak pernah menafikan pendedahan Anwar? Malah Anwar turut mengajar Matematik 'Bodoh' bagi membuktikan 'KEBODOHAN' Mahathir dalam menipu RAKYAT yang selama ini mempercayainya.

Apakata mereka yang satu masa dahulu bersama Anwar Ibrahim menghentam Mahathir siang malam? Adakah kini mereka sudah membelakangkan Anwar kerana Mahathir lebih berkuasa atau kerana takutkan Lim Kit Siang? Sebagaimana yang kita tahu, Pakatan Harapan merupakan idea DAP dan sekutu lain hanyalah sebagai 'KELDAI' tunggangan DAP selama ini.

Bak kata Anina 4x4 dalam PPBM ada LEMBU, KELDAI,ANJING DAN YANG TERBARU LANUN!!! ADAKAH MAHATHIR ITU LANUN YANG DIMAKSUDKAN?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana