SIKAP DOUBLE STANDARD DAP BEGITU ANGKUH WALAUPUN SUDAH DITANGKAP OLEH PIHAK BERKUASA

Keengganan Boon Poh untuk melepaskan jawatan EXCO dan jawatan lain yang berkaitan dengan kerajaan Pulau Pinang adalah satu tindakan yang angkuh dan tidak bertanggungjawab.

Walaupun pembatalan penahanan Reman selama 5 hari dibatalkan oleh pihak mahkamah atas sebab teknikal, ianya tidak mengurangkan atau tidak melepaskan Boon Poh dari tuduhan rasuah yang didakwa atas dirinya.

Pihak SPRM akan mencuba cara yang lebih baik untuk terus mendapatkan bukti melalui sisatan yang bakal dijalankan bagi memastikan amalan rasuah dapat dibendung di dalam kerajaan DAP Pulau Pinang.

Kerajaan DAP yang diketuai oleh Lim Guan Eng tidak boleh menolak siasatan dan melarang siasatan yang bakal dijalankan oleh pihak SPRM kerana kerajaan negeri telah menandatangani Ikrar Bebas Rasuah (IBR) pada awal Ogos yang lalu.

Boon Poh dan kerajaan Lim Guan Eng masih belum selamat sebenarnya. Harap SPRM dapat menjalankan siasatan dengan bijak dan adil bagi memastikan hak rakyat dan penduduk Pulau Pinang terbela dan selamat dari sifat kuku besi DAP.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana