Azmin Ali Buat Tuduhan Serius Kaitkan PM Dengan Keganasan Nothing To Hide 2.

Menteri Besar Selangor, Azmin Ali membuat tuduhan yang serius apabila menuduh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mendalangi keganasan yang berlaku pada forum Nothing to Hide 2 yang diadakan di Shah Alam petang tadi.

Belum apa-apa dan belum siasatan dijalankan, Azmin telah menuduh Najib bertanggungjawab. Perbuatan berkenaan sangat tidak wajar dan munasabah sama sekali.
Dalam kenyataan medianya, Azmin mendakwa Najib menggunakan gangsterime untuk menutup mulut Tun Dr Mahathir Mohamad.

Jika betul Perdana Menteri mahu menutup mulut Mahathir, sudah lama beliau boleh melakukannya sebaliknya Najib membiarkan sahaja Mahathir menuduh dan memfitnahnya selama ini.
Tidak perlu beliau menghantar gangster pun untuk menutup bekas Perdana Menteri itu. Pelik setiap kali berlaku keganasan dalam majlis anjuran pembangkang, khususnya Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) maka Najib yang akan dituduh. -SuaraTV.

P/S: Parti Bunga Mahathir yang bersungguh2 buat program tersebut, Najib pulak yang kena di pertanggungjawap, sepatutnya yang di pertanggungjawap adalah Mahathir bukannya Najib.
Sebab Mahathir yang tidak menjawab soalan peserta mengenai peristiwa Memali. Najib pulak yang nak di persalahkan.

Alahai Azmin Ali..., nak jadi binatang ternakan Mahathir pun agak2lah. Nak menuduh orang lain yang perlu pikul tanggungjawap pulak.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana