AHLI PPBM DAKWA MAHATHIR MENGABAI AHLI SENDIRI

Pengarah logistik Dan Gerak Gempur Keselamatan Parti Pribumi Bahagian Shah Alam, Wan Mohammad Ashraf Nasjaruddin, mendakwa bahawa Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia, Tun Mahathir, tidak menjaga kebajikan ahli-ahli mereka.

Menurut beliau, Mahathir tindak menghargai ahli-ahli di bawah jagaannya sehinggakan tidak diberikan makanan.

Beliau yang sudah lama berada di dalam PPBM berasa kecewa kerana beliau bersama anak buahnya seramai lebih 3 ribu orang banyak menjaga keselamatan Mahathir.

“Saya yang menjaga Tun ketika Bersih 5.0 dan ssaya berada dia tas jeep bersama 200 orang budak-budak saya untuk menjaga keselamatan Tun, tapi sekarang da mereka nak jaga saya, ada mereka nak jaga kebajikan saya da budak-budak saya.

“Waktu perasmian PPBM di Shah Alam, sebanyak dua tiga ribu ahli budak saya datang untuk memberi sokongan dari 12 tengah hari sehingga 12 tengah malam tapi, nasi pun tak di beri, air pun tak diberi, jadi saya nampak benda ini tidak di jaga,”ujarnya.

Namun tindakan Mahathir itu mengecewakan dirinya dan tidak menyangka bahawa Mahathir bersikap sedimikian.

Beliau ditemui di hadapan IPD Shah Alam setelah membuat laporan polis terhadap penganjur ‘Nothing To Hide 2.0’ kerana didakwa mencetuskan kekecohan dengan membaling kerusi ketika program sedang berlangsung.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana