Nurul Izzah BEnggang Kerana Sambutan Hebat Dari Rakyat...Terbinanya MRT Untuk Rakyat

Setelah kejayaan kerajaan BN berjaya melaksanakan salah satu janji mereka untuk membina MRT, Mula lah di sebelah pihak Pakatan Pembangkang meroyan seolah2 sakit hati melihat kejayaan tersebut.

Cuba anda semua faham maksudkan kenyataan Nurul Izzah ni, seolah2 dia sudah takut kerana dengan kejayaan kerajaan BN membina MRT ni akan membuka mata untuk rakyat sokong penuh Kerajaan BN pada PRU14 yang akan datang.

Kata Nurul Izzah mereka boleh buat kos MRT lagi rendah daripada kerajaan BN, betul ke kenyataan Nurul Izzah ini atau sekadar mahu dapatkan sokongan semula rakyat..??

Yang pasti kenyataan Nurul Izzah inilah adalah untuk dapat sokongan rakyat semula, sebab mereka sekarang tengah malu kerana selama mereka mentadbir Selangor dan Pulau Pinang tidak mampu di lakukan sepertimana yang di lakukan oleh Kerajaan Pusat BN sekarang ini.

Mungkin kenyataan Nurul Izzah ini beliau terlupa isu yang tengah hangat sekarang ini iaitu Terowong Dasar Laut di Pulau Pinang.

Bayangkanlah hanya Kos Kajian saja sudah mencecah sehingga RM305 juta, dan juga salah sebuah syarikat kontraktor bagi projek terowong dasar laut, Beijing Urban Construction Group (BUCG) telah menarik diri

Lihatlah baru hendak buat projek mega seperti Terowong Dasar Laut pun sudah kelaut, inikan pula Nurul Izzah kononnya kata kalau mereka buat MRT kos lagi rendah. Jangan buat lawak. Sudah terbukti Pakatan Pembangkang hanya tahu membazir wang rakyat sahaja tetapi satu tiang projek mega tak nampak.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana